Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 怎麼阻止狂讚士的搔擾?
Feb 7th 2014, 18:59, by chenshing

作者chenshing ( )

看板Facebook

標題[詢問] 怎麼阻止狂讚士的搔擾?

時間Fri Feb 7 18:58:58 2014

有朋友會對我全部的動態按讚 不論是任何貼文或留言,甚至是點讚的文章, 我知道這是因為對方訂閱我的全部動態 但全部都按讚這件事,代表他只是看到就點讚,並沒有真的去閱讀那些動態 這樣的狂讚行為對我而言是種困擾 因此我希望能不讓他從動態看到我的貼文或留言 像這種狀況,除了封鎖對方或是解除好友關係,還有別的辦法嗎? 隱私設定似乎沒有這麼細膩的功能?瀏覽器外掛? 謝謝大家 -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.77.94.90

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()