Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
學生投保問題---轉出超過2個月輔導納保者
Jan 27th 2014, 04:33

各位好,小弟在近日收到由中央健保署台北業務組的書函

內容是我已經多月未投保,原因應該是我前陣子有休學去工作

目前則是復學繼續讀書,但因為離職了所以健保也停保了

那我目前該如何去處理這個問題呢?

我問了家人,家人叫我打電話問寄信的單位

但是中央健保署台北業務組的服務電話我打了N通都在忙線中

希望有經驗的朋友可以替我解答

所以我目前狀況屬於--無工作者,已滿20歲但仍在學就讀且無職業

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()