close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
[閒聊] 企鵝與珍珠
Oct 25th 2013, 19:49, by ol00986496 ( nothing janet )

是想請教一下...
我個人有養企鵝...也有養扇貝..

可是我發覺企鵝在我沒上線時...不會冰封珍珠...朋友到我家時都可以直接偷走...
有時,朋友來我家看到沒有冰封珍珠,可是另一位朋友來我家就看到珍珠被冰著...(那是我用2個分身來自己家看到的...當我上線到自己水箱時,卻又是有時有冰珍珠,有時沒冰珍珠....

那想請問是不是企鵝都很難/很少會冰扇貝的珍珠寶物???
(p.s.我企鵝都保持在40次左右的冰封術次數的....而且除了寵物外都不會有其他魚種跟企鵝同一缸.....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()