close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
支票追朔期
Oct 26th 2013, 04:03

請問
我之前有跟家人借支票 借了300000- 但最後只還了230000- 但已過了10幾年了
當初對方也沒有去法院 提出告訴 直到前2年有來追討剩餘的金額 最後我給了15000-

直到最近又來追討 我想請問 當初支票不是我的名字 是爸爸的 而爸爸前2年過世了
也做拋繼 繼承的動作 而我沒在支票上簽字 所以想請問 這張支票還有法律效用嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()