Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
我要問老電影的歌。
Oct 2nd 2013, 01:58

是這個嗎?

歌手: 李克勤 Hacken
作曲: 姚大偉
作詞: 向雪懷
編曲: 盧東尼

時常喜愛黑夜裡尋求浪漫
迷戀每一段愛無限
盼望活在活在你的懷中
只想可永遠讓這光陰拖慢

如小說般熱愛說似簡單
而波折總沒有餘彎
愛與恨日夜常在我心間
常在你心間 隨著每天加減 追逐璀燦

*雷雨要爆發每每瞬息間
 平靜不可掩飾巨浪會翻
 仍苦苦支撐是捨不得
 我恨你抹角轉彎

 離棄我世界那裡也孤單
 留下是盡道義日後更慘
 寧願假裝逃避戰亂 街上失散 *

從前詩句只望你再說一番
曾將我感動一時間
再次墮入舊時日裡空間
寧願永不返 才自覺得悽慘 心未丟淡

參考資料: 網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()