close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
真正愛跑步的朋友~有多少人參加The Color Run彩色路跑??
Oct 3rd 2013, 01:48

可以請你先講一下什麼是愛跑步嗎??
參加過幾場半馬而已,這樣算嗎??
我承認我有報台中場,我跑步的原因是因為跑步是件歡樂的事
或許有些人認為跑步就是要不斷突破自己
但我只是愛跑步時聽著音樂伴隨著順暢的呼吸讓腦袋可以放空的感覺
我身旁有在跑的,也有報名參加,說真的只是想享受歡樂氣氛而已
真的不用太嚴肅去看待這個活動
當然很希望台中場賽後的環境清潔,主辦單位能妥善處理,不要在被炮了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()