Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
分享一下你的相機包多重
Aug 26th 2013, 02:15

deathdon wrote:
不是吧...這樣都不會累嗎?
還是都只有開車到定點後拿下來而已


這還好啦,以前在學校當老師的攝影助教,常要雙手各2個一座的幻燈機,一座大約8~9公斤吧
在廣告公司時,出去拍也是一手拿棚燈箱,一手拿2個無影罩,,相機背帶掛脖子,拿無影罩的手順便搭著扛在肩上的3支燈架,還好距離大多只有500公尺

公司窮,也沒派個助理給我,直到我說要離職才有個在婚紗待5~6年的來當我的助手,去屏東拍,得開車到屏東,然後我也得拍照,拍完我再開回中部,助手只是幫我搬器材,其他我都自己來,包括開車

15~20公斤算輕了,反正我90幾公斤,當是補償平時運動的不足

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()