Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 已解決 
我和男友要如何讓感情變好?如何讓男友更愛我,請問要如何做?
Jul 20th 2013, 23:07

我和男友要如何讓感情變好?如何讓男友更愛我,請問要如何做?

我男友最近對我好冷淡,前陣子對我說,他好像對我的愛越來越淡了

我問了他為什麼會這樣,他也一直說不出來,請問這為什麼會這樣

怎麼辦,我好怕他會離開我,不知道是不是他最近工作壓力大

還是他真的對我厭倦了,我是不是要帶他去散散心呢?

請各位給我些建議,謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko99 的頭像
    jmuko99

    2016韓劇推薦好看的 , 學校2015 韓劇 線上看 , 2015韓劇排行榜前十名2016韓劇排行榜前十名 , 好看的韓劇推薦 , 2016韓劇收視率 , 韓劇推薦 , 2017好看的韓劇推薦 ,

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()