Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
轉載第二代TIIDA 的車尾鋼性 潰縮 已大幅提升
Jul 27th 2014, 00:13

不好意思,這件事的被害人就是我太太
事故當時大客車的車速因為我太太當時是在停等紅燈所以真的不清楚
發生事故後客運煞停距離是20.1公尺,我太太的車往前彈了9.6公尺(事故圖資料)
如果有懂動力學的大大可以算算看
這件事的行車紀錄器到現在我還不敢給我太太看
我的身分很尷尬所以車到底如何耐撞我不願多說
我只知道他現在已經勉強能開車(計程車費對方一直不願意全賠,我們付到怕了),但看到大車就會怕,回家寧願多花更多時間開省道也不願開高速公路
但是他開的還是NISSAN的車
我只希望能得到合理的結果,讓我太太早日擺脫陰影
大家講的很快樂,問題每晚要陪她從車禍的惡夢驚醒的是我
對不起抱怨多了些

MR'Q wrote:
跟前一代 比 這代5...(恕刪)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()