Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[求助] 我愛她 但一切讓我感到無助
Aug 4th 2014, 03:41, by pe630418

作者pe630418 (pe630418)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我愛她 但一切讓我感到無助

時間Mon Aug 4 03:40:58 2014

我和她在一起了快4年 但是在最近她有了另一個她 結果被我發現 因為我還愛所以選擇原諒 但周圍友人都是勸我分了 她也答應我可以看她的fb跟line 但是看了她的fb後 她還有密那個男的一次 但只有一句話 一句正常人都覺得 是會有上文才產生的句子 我跟她說了 但是她就把密碼馬上改了 搞的像是我偷看一樣 但這幾天 我說要看一下她的line 她打開只給我看跟誰聊 也不給我看內容 不給我密碼 說我這樣是再監視她 再逼她 但我難過的是她覺得我這樣做再逼她 好像我是被同情 她才繼續留在我身邊 但是如果她真的還有心 會這樣對一個她還愛的人嗎? 我已經一再讓步 現在如果她不愛了 我只希望給我一個痛快 畢竟抓到的時候 真的是崩潰 覺得這幾年的付出像流水 想請各位給點意見 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 223.143.113.211 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1407094861.A.DB5.html

greensh:她根本不在意你了 何苦這樣作賤自己 分手吧 下一個會更好 08/04 03:44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()