Blogtrottr
udn最新報導
udn最新報導:24小時即時提供國內外最新新聞,立即掌握各領域最新重大訊息。 
藍心湄愛狗 讓牠尿在百萬柏金包上
May 22nd 2014, 11:43

TVBS歡樂台「女人我最大」請明星爸爸來分享自己寵女兒的荒唐事蹟,艾力克斯對兒子很嚴格,卻常常拿女兒沒辦法,連處罰她都會被拒絕,只罰站了一下就對著爸爸說:「夠了。」

有3個女兒的屈中恆很自豪的說,自己寵女兒之餘還懂得買名牌包來安撫老婆,但卻害得艾力克斯大叫:「難怪昨天詠嫻突然跟我討柏金包!原來兇手就坐在我旁邊!」把狗當小孩寵的主持人藍心湄則分享自己的狗曾經在她的柏金包上撒尿,但她一點也沒生氣,還說:「我不敢阻止,因為怕牠還沒尿完。」沒想到艾力克斯竟問:「那個柏金包可以便宜賣我嗎?」

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()