close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Grow your customer base.

Start a lead gen campaign on LaunchBit and cost-effectively grow your company today!
From our sponsors
狐臭的問題讓我很困擾,動狐臭手術倒底有沒有用呢?
Mar 10th 2014, 07:57

狐臭的問題動狐臭手術感覺是有效的,我同事的狐臭超嚴重,我都懷疑我是跟狐狸一起上班,今年過完年她忽然沒味道了,老實說我還真不習慣...她跟我說是去找一位王祥亞醫師做了狐臭手術,疤痕很淡...供您參考看看!

參考資料: 我同事台北亞緻診所做手術的經驗

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()