Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
外拍風景的問題
Jan 11th 2014, 14:19

哈哈哈! 這讓我聯想到一年前 我一個人無聊起個大早凌晨4點多溜去野柳散步..順便看看能不能遇到日出

拿著800萬畫素18X變焦的類單和300萬畫素手機 開始閒逛.. 慶幸遇到美麗的日出 拍了幾張後 回頭一望 哇!

後面較高處 有一群攝影人 各個架著至少500mm的大砲 一列排開 也在拍日出~

後來他們想換位置 於是全部扛砲下來 大家看著我脖子掛的和手上拿的手機 當下我不知臉上有沒有透露出紅光..但內心是有些害羞 哈!

不過我馬上轉變心情 看~有什好看.. 我才剛入門 不行喔!就不信你們沒當過蔡鳥~ 接著我同樣繼續在他們旁邊用類單和手機拍照..

有時候想太多..你就輸了 認真做自己就好 加油吧!

世界如此遼闊~ 我只是走過某個角落...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()