Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
Re: [問題] 想問哪邊能買到"棉襖"呢?
Jan 11th 2014, 19:34, by yishyan

作者yishyan (愛上冒險的感覺)

看板Kaohsiung

標題Re: [問題] 想問哪邊能買到"棉襖"呢?

時間Sat Jan 11 19:34:31 2014

你好 我有件羽絨衣,CK牌子 我擺在家裡都沒在穿 如果你需要,我可以借你 可以給我信箱 我傳照給你看 ※ 引述《mmybox (moon)》之銘言: : 如題,目前在高雄楠梓讀書,因寒假期間會去日本玩 : 日本氣候可能會比較寒冷,所以想買個棉襖帶去日本穿 : 想請問版上的高雄鄉民們,高雄市區有沒有推薦賣棉襖的店家呢? : 祝各位版有寒假愉快 : 新年快樂哦!! : ps.是棉"襖" 不是棉"襪"哦 @@ 謝謝了! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.39.148.194

lorayen :推! 其實你可以寄信給原PO的 01/11 19:37

yishyan :啊就按太快啦=_=(哈哈!) 01/11 19:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()