Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
車禍理賠處理
Jan 11th 2014, 19:44

請問:
我在前幾天要過十字路口
不小心發生車禍
我與對方是同一條路上
對方是由對面過來要左轉
而我是直行車
我已經騎過路的一半(快到對面斑馬線)
對方由直行緩慢變為左轉
來不及就撞上

強制險都有保
對方有保第三人責任險
我沒保第三人責任險
口頭上和對方說互陪修車費
我修對方的,對方修我的
但是對方是塑膠車,我是擋車
修車估價價位對方比我高
可與對方要求各修各的嗎?或能提告都對方理賠嗎?
我的車由對方保險公司理賠
對方的車就是要自己付嗎?
強制險可申請醫療理賠?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()