Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
請問GALAXY Note 3 的一些問題
Dec 2nd 2013, 07:37

我很想買Note 3 ,它的外型我還滿喜歡的

只是還不知道他好不好..會不會很容易發生問題?

我不是公事上用的啦..只是普通上網的使用而已

因為我看有些廠牌的手機 他好像天生就會有小問題..容易當機或瑕疵之類的

我怕買到那種..還要送修很麻煩

我在手機王看到 note3好像有2種不一樣耶

GALAXY Note 3 LTE 16GB 和 GALAXY Note 3 3G 16GB

手機王網址→ http://www.sogi.com.tw/Product/productInfo.aspx?pno=10360

中間多了lte 是有什麼差別? 四核心和雙似核心又是甚麼意思呀?

我對手機規格完全不懂>"< 我很怕被通訊行的人亂推銷比較貴的,因為有的店員都會把貴的那支說得很好似的,不貴的那隻就說的有缺陷..以後可能不好之類的(朋友遇過)

如果2支沒什麼差是沒關係..因為我只是用來接聽電話 上上網 看fb和line 下載play商店的小遊戲而已

我著重的是速度盡量不要太lag.不喜歡搜尋個網頁要等那條跑很久,我喜歡咻一下就跳頁

回答不要打廣告亂推銷 我只要這支手機的比較就好!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()