Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[請益] 神腦國際面試心得與請益
Nov 20th 2013, 11:40, by strp

作者strp (GlRoEvEeN)

看板Salary

標題[請益] 神腦國際面試心得與請益

時間Wed Nov 20 11:40:08 2013

上禮拜二(11/12)收到了神腦的面試通知 禮拜三一早過去..發現面試的只有我一個 網路爬文幾乎都是5人以上一起由人資初試 結果我一去就是主管面試,也好..不用跑兩次 一開始就是普通的2分鐘自我介紹.. 之後主管出幾題工作上遇到的狀況給你答 過程就像聊天一樣,非常輕鬆..忘了說~我是嘉義區 之後問問幾號可以開始上班、待遇上還有什麼問題..等 最後請我回去等待通知就結束了,過程大約30分鐘。 今天早上收到簡訊告知.. 因職缺人數有限無法錄取,但已將履歷建檔 下次再有職缺將優先通知,直接一點就是沒上了 想說也別想的太樂觀,但還是姑且問一下 請問建檔是真的會建,還是這只是官方的微婉說法? 爬文看好像沒上就不會另行通知,並不會收到簡訊 代表我還有機會嗎?還是現在改成沒錄取都會寄出簡訊? 謝謝。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.47.228.204

spritemoon:官方說法 11/20 12:04

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()