Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
[變髮] 推公館hss Celin我的頭髮彩繪師
Nov 3rd 2013, 13:35, by rachel40

作者rachel40 (瑞萩)

看板hairdo

標題[變髮] 推公館hss Celin我的頭髮彩繪師

時間Sun Nov 3 13:35:29 2013

很開心能在這裡分享頭髮相片 染髮名稱叫粉彩染 http://ppt.cc/tSAF 我找Celin可久了~差不多二年! 頭髮向來很放心交給她打理 因為上周六參加小堂妹的喜酒 讓我順理成章找到藉口去染髮 否則每次換顏色都被大家說愛搞怪!~ 自己會不自主在心裡os "你在拐彎罵我醜人愛搞怪嗎!" 真心覺得出席特殊場合需要特別點的髮型 找我的設計師很適合~ Celin是少數我遇到頻率對的設計師 就是相信她的美感 不然才不敢隨便讓人在我頭髮上玩創意! 在這裡推薦hss的Celin給和我同樣不甘平凡和鬼靈精怪一族的版友~!~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.204.29.10

Garyhair:Good,好看 1.162.77.82 11/03 13:55

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()