Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Ever want to impress your boss or that special someone?

Learn the basics of wine tasting from glassware to history to tasting techniques in this online course. This is a course you're sure to enjoy!
From our sponsors
粉刺好多 擠了怕毛孔粗大0.0
Sep 9th 2013, 03:35

說道粉刺真的很討厭
我以前用手擠的擠不乾淨毛孔還會變粗大
我也試過很多市面上的除粉刺產品
對於我來說覺得不好用粉刺根本就沒完全清除
於是經由朋友推薦終於找到適合的
 
這瓶✭S✭美✭人✭的✭膠✭原✭蛋✭白✭亮✭鼻✭貼✭
http://BEautiFul9999.com/list-a1.php?pro_id=66&CID=6
產品經由國際知名GMP認證合格.
我立即打電話去S每人的訂購專線07-6*9*0*8*5*8*6
跟吳客服說我要訂膠✭原✭蛋✭白✭亮✭鼻✭貼✭
吳客服建議我在搭配上✭荳✭荳✭抑✭油✭收✭斂✭化✭妝✭水
會比較好
因為用完亮✭鼻✭貼✭後毛孔會張大
所以需在搭配上收斂水來收斂毛孔
這瓶除了可以收斂毛孔還可以抑制油脂分泌

使用完後粉刺整個連根拔除
讓我草莓鼻一瞬間變的很乾淨呢
那時候我的心情真的很開心
 
使用方式很簡單
先在手中滴入少許清水~倒入等量粉末
攪勻後塗抹在鼻頭和鼻翼兩側
再用吸油面紙緊密貼上就好囉
等它完全變乾變硬時再把它慢慢從旁邊撕起來就可以
整個拔除清乾淨完記得擦✭荳✭荳✭抑✭油✭收✭斂✭化✭妝✭水
記得要用輕拍的方式在肌膚吸收噢!!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()