Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
夢到拜月老
Aug 11th 2013, 10:17

去年我跟月老求到一條紅線〈在台南〉

但是這一陣子因為工作跟身邊瑣碎的雜事搞得我人仰馬翻

之後就想說算了,放棄求感情的問題

卻找不到求來紅線

又加上幾天前才去問過月老說

我之前有在這求紅線

如今我覺得我無法去承擔姻緣的重責

所以我想退紅線

可是月老不答應

還跟我表示我的姻緣快到了

再加上又夢到我大清早的去拜月老

雖然天亮了但是月老那裏看起來暗暗的

然後我本來又要開始求月老時

就出現一個好像是月老的老人跟我說

不要想退,因為已經開始了而且所有問題會迎刃而解的

雖然看不到祂的五官可是直覺祂是很和藹的笑笑得跟我這樣說

之後我就醒了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()