Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
該如何走比較順暢?
Jul 18th 2013, 07:59

下禮拜 我想帶我男朋友走走

想去 天空之城 + 勝興火車站 + 龍騰斷橋

這三個地方 一天夠嘛?

因為去玩這三個地方我還要回家

我家是離苗栗市比較近!!

還是 3選1呢?

因為我怕太趕!!

因為家人還沒有說 是吃晚上的飯還是中午!!

我目前是住斗六

請問 如果我要玩那個景點

我該怎麼走比較順呢?

請告知我吧!!

如何走比較順暢!!

雖然一定會彎彎曲曲的

但 至少比較順路!!

期望你們給我答案!!

所以是 斗六 → 1.天空之城 2.勝興火車站3.龍騰斷橋 哪個比較順呢? → 回家

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()