Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
[請益] 原委會附近車位,想問誰有私人租車資訊
Jul 18th 2013, 22:51, by irisfan

作者irisfan (irisfan)

看板ShuangHe

標題[請益] 原委會附近車位,想問誰有私人租車資訊

時間Thu Jul 18 22:51:18 2013

我有註冊, 但不知道要怎麼查註冊的號碼. 蠻少發文, 但因為急尋資訊, 想請大家幫幫忙. 謝謝. (Orz..請不要刪文) 我急著找新北市永和區永利路, 靠近原子能委員會附近的車位. 去車亭問過, 目前沒車位. 聽鄰居說, 要找私人車位. 但我真的不知道要怎麼找私人的車位. 也去house, 518之類的網站, 但都找不到租車位平台. 請問對車位熟稔的大大們, 可否提供我租車位的平台網站, 我真的找不到. 或是有住永和的大大們, 若有資訊, 可否也讓我參考呢? 謝謝. iris 新手車主 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.62.128.32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()