Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Try Moz Analytics Today!

Take a 30 day free trial of Moz Analytic today! Manage all of your inbound marketing efforts, search, social, links, and brand from within one easy to use platform.
From our sponsors
第一次出國菲律賓簽證護照問題
Feb 8th 2014, 21:11

各位大大:由於我3月3號要去菲律賓玩,現在辦護照加簽證來的及?
爬文發現護照簽證必須要6個月以上期效才能簽證?
朋友臨時約我也不提早跟我說,害我要趕火車...
今天2/9號到下個月3月3號剩下二十幾天...
那如果護照簽證要6個月以上期效,那還能去菲律賓?
{護照正本效期需滿六個月以上。}這是代表護照須滿6個月以上才能簽證?
因為我第一次出國根本不懂護照加簽證這些問題?請各位大大幫幫我
還有到菲律賓應該準備多少錢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko99 的頭像
    jmuko99

    2016韓劇推薦好看的 , 學校2015 韓劇 線上看 , 2015韓劇排行榜前十名2016韓劇排行榜前十名 , 好看的韓劇推薦 , 2016韓劇收視率 , 韓劇推薦 , 2017好看的韓劇推薦 ,

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()