Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
[閒聊] 足球魚 你秒殺幾隻?
Oct 9th 2013, 22:39, by kbc87914790 ( 不要跟我說妳有20元 )

引言回覆 ylon 的話:

好野人~~~

消費獎勵應該快出了  

兩百多元寶    (我心算錯誤  哈  修正一下

以後要拿來融合用的嗎?  @@?

21隻的話
總共252元寶

融合阿 根本不想弄了
融合4種都有了  
2隻荷花魚(紫)  5隻怪盜魚(籃) 2隻怪盜魚(綠) 2隻怪盜魚(白)  ((反白!!
荷花魚我連升級都不想升級  中了荷花魚的感覺就是爽快
我就應該好好的使用水族箱 免得不小心放到大海裡頭去了...
到時還要跟開水東吵西吵的,吵著能不能幫我恢復魚點到皇冠那些等等...

你說以後會把他拿去 融合嗎?!
不會
我已經不會丟在融合裡面去了
我怎樣想都不划算 ((我覺得拉...
我要愛護這21隻到以及所使用的魚種到開心水族箱遊戲經營最後一天!!

賀丟阿餒阿 我希望開心水族箱 可以慢慢的經營下去  晚安來歐歐睏阿微笑

也請玩家不要一直抱怨跺腳丸妹開水有多不好 慢慢玩總有一天會好的辣 哈哈...............

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()