Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[心得] TSUBAKI 思波綺艷澤精油 清爽度優!
Oct 8th 2013, 15:49, by pearliedymon

作者pearliedymon (柚子香水)

看板hairdo

標題[心得] TSUBAKI 思波綺艷澤精油 清爽度優!

時間Tue Oct 8 15:49:39 2013

前陣子TSUBAKI這罐艷澤精油新出的時候 我逛小屈看到有嚐鮮價就買了一罐來試試 它是紅色玻璃瓶身 看起來很像香水的設計 把它擺在梳妝台是還蠻有質感的呢! 這罐艷澤精油的味道聞起來很香 有點像是果香的味道 是我很喜歡的香味 而且它聞久了也不會覺得刺鼻 總之是蠻令人舒服的香味就是了~ 它質地雖然是油狀的 不過抹在頭髮上很快就被頭髮吃進去了 而且滋潤度也相當好!!! 我髮尾乾到不行的時候抹上一些 馬上就被馴服的服服貼貼的XD 另外 讓我很意外的是 它用完後手上十分乾爽 不會像用一些護髮的東西那樣 擦完感覺都在手上 黏黏的 平常我都洗完頭後 在半乾的時候抹一些 稍微按摩一下 再吹乾頭髮 隔天起來頭髮就不太會打結 幾乎是用手梳一梳就開了 還蠻柔順好摸的 等到我要出門的時候 我還會在抹上一層 這樣頭髮看起來就很有光澤的fu~ TSUBAKI這罐艷澤精油是我最近最喜歡的一罐免沖洗的護髮 現在我每天出門一定要用它~ 而且之後快用完了也打算在去買個幾罐回來囤XD 我個人覺得算是cp值+回購率80%的東西了~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.187.97.173

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()