Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
Get coupons for your local stores

The Entertainment Coupon Book is a valuable companion on your daily adventures. Flip through anytime for great ideas... and big savings.
From our sponsors
[失蹤] 尋找一個人
Sep 17th 2013, 20:35, by rossikao

作者rossikao (考杯的火燄)

看板Tainan

標題[失蹤] 尋找一個人

時間Tue Sep 17 20:35:47 2013

呃.....不知道這樣PO對不對...如果不對,麻煩告知,我會刪掉 事情是這樣的...今天我爸問我說,電腦能不能查的到20幾年前的一位好朋友 我說,都20年了.網路找不到吧,所以呢! 我剛用了姑狗大神~~ 果真....真的查不到,所以呢...只好上來求救於各位廣大鄉民了!! 我爸這位朋友的資料(名片上面寫的) 姓名:楊佳宗 在"宗興車體廠"工作過 之前的地址是"台南縣永康塩行中正路321號" 如果有聽過,或是看過,或是知道的大大...能麻煩站內通知我一下嗎? 感恩~~謝謝!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.64.250.160

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()