Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
[討論] 老闆永遠是對的??!!
Sep 16th 2013, 23:01, by doremifasola

作者doremifasola ()

看板Salary

標題[討論] 老闆永遠是對的??!!

時間Mon Sep 16 23:01:13 2013

唉~原po現在只能在這哭訴了~ 公司是八人的小貿易行號,老闆(只是其中 的ㄧ位股東)...ㄧ開始老闆還滿稱讚我的 但有幾次我直接頂嘴~是我的錯你要扣薪 或責罵我都會低頭認錯!!不是我做錯,硬誤會我(好幾次都是老闆交代的),我真的忍不下去!!(我承認我不會做人)..... 之後老闆只要我打字打錯或字母 少了.就抓這點說我..唉~整個黑爆!!.... 又想開啟人力銀行了~悶爆!!!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 222.251.30.159

waxtin0605:感同身受 只是我是遇到ㄧ個情緒不定的小主管 09/16 23:06

doremifasola:我的老闆兼主管情緒化更嚴重!有錢鳥不起喔! 09/16 23:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()