Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Facebook 板
Fw: [請問] FB上面的交談真的有隱私嗎?
Jul 3rd 2013, 02:09, by stillbanana

作者stillbanana (蛤)

看板Facebook

標題Fw: [請問] FB上面的交談真的有隱私嗎?

時間Wed Jul 3 02:09:45 2013

※ [本文轉錄自 ask 看板 #1Hqn5jqY ] 作者: stillbanana (蛤) 看板: ask 標題: [請問] FB上面的交談真的有隱私嗎? 時間: Wed Jul 3 01:44:11 2013 此篇為代PO ~~ 日前申請FB帳號 不知道為什麼 打真名字卻一直無法通過 後來只好試其他的名字 (被逼迫編名字) 後來編了XXX 終於通過了= = 這陣子都加了2個人 用得還OK 就看看文章 結果 昨天加了一個朋友 因為怕他不知道我是誰 就傳了訊息跟他說 我是某某某 因為FB一直不讓我的真名通過 說我的真名是假的 所以只好亂編名字 終於通過了這個 結果 我繼續使用沒多久 突然被登出 無法使用了 接著重新登入FB 打了密碼都登不進入 FB畫面說 因為我被懷疑非用真名 所以要進行"電話驗證" 這時候 我突然覺得非常噁心 我用訊息告知我朋友 我的 名字被迫用編的訊息沒多久 FB就被強迫登出 還強迫我用電話驗證 我跟我朋友非常要好 他沒有舉發我之類的(確認過 當然也沒必要騙我) 那為什麼FB突然說我非真實名字 就在我傳訊息告知我朋友沒多久之後??? 但是我安然使用已經一陣子了 也有跟我其他朋友交談過 我合理懷疑 有些關於隱私的可能性 請問大家有什麼看法?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 125.230.97.249

wuliou:我自己是不相信啦(攤手 07/03 01:53

※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ※ 轉錄者: stillbanana (125.230.97.249), 時間: 07/03/2013 02:09:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()