Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 全家領取商品一定要用身分證嗎?
Jan 12th 2014, 21:40, by QQab321

作者QQab321 (佳婉)

站內ask

標題[請問] 全家領取商品一定要用身分證嗎?

時間Sun Jan 12 21:40:02 2014

如題 我住北部,戶籍本來在北部,最近請南部的親人幫我代辦遷戶籍的事情,因為我要遷到南部 因此把身分證及委託書用全家店到店寄到南部請親友幫我處理戶籍的事情 現在問題來了 如果親友再用全家店到店把身分證寄回給我,我要怎麼領取呢? 領取都要身分證,但我現在沒身分證 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.50.178

PUTOUCHANG:駕照健保卡吧 01/12 21:41

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()