Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 被限制對象相關問題-已爬文
Jan 11th 2014, 00:05, by ailingyaya

作者ailingyaya (Ai LiNG)

看板Facebook

標題[詢問] 被限制對象相關問題-已爬文

時間Sat Jan 11 00:05:08 2014

以爬文旦找不到相關問題與解答 麻煩各位了 謝謝大家 請問一下如果我把A設成限制對象 1.我的朋友(非A的朋友)如果打卡我或是上傳照片標註我,A是否會看到呢? 2.如果是我們的共同朋友打卡我或是照片標註我,A是否會看到呢? 3.如果我們的共同朋友也設A為限制對象,那他打卡我或照片標註我 A是否會看到呢? 想好久整個腦袋都卡住了 還請各位幫忙解答,多謝大家了!!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.10.7.196

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()