Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[攻略] 我不但會玩躲避球,我桌球也不錯 - 星朵拉 [更新S3版本中]
Oct 27th 2013, 05:01, by edwinfa21 ( Edwin1212 )

啊 我很久沒玩星朵拉 可能被改過我不知道
但以我所知從頭到現在星朵拉後期強大的特點好像沒變

為甚麼星朵拉後期比較強 ? 因為主要因為被動效果。

但你說星朵拉前期能殺很大的確是可以

但星朵拉前期能力的確不如其他前期角出色。

但上6等後星朵拉有一套技能殺人的能力 但此終血軟的是無法改變

所以還是有一定的危險性。

但到了後期如果跟我出裝一樣的話 通常後期有時光血量已經很足夠 (當然要配合自己強大的走位)

基本上後期星朵拉生存力是很強 而且輸出也不會輸。

講了那麼多自己也不明白的....

如果真的說我不會玩的話 歡迎私底下來比較一下。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()