Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
Re: [問題] 洗車店
Oct 25th 2013, 10:45, by railwayman

作者railwayman (軟體那提)

看板Kaohsiung

標題Re: [問題] 洗車店

時間Fri Oct 25 10:45:11 2013

※ 引述《zeror ( )》之銘言: : 最近因為工作地點的洗車店不營業了,但自己去找洗車店都遇到內部清潔不乾淨烏漬明顯留著,所以想請鄉民推薦認真負責的店家。拜託了! : *.工作地點在漢神百貨附近。 看到你的文章,剛好讓我想起上個月洗車的事 我因為車有維細的小刮傷2條 去一家我常去的洗車店,請他用粗蠟幫我推掉 結果,店家忘了!就算了。等我領車後檢查,他裝傻說:我那刮傷推不掉 結果:我聽朋友的建議去離我家超遠的“愛客美”(榮華路上)(我住五甲)去給他單純處理維細刮傷 結果:真的這家店佛心來了,我從來沒有在這家店洗過車,店長幫我處理完,幾乎沒痕跡,我開口問多少錢,店長:不用錢小事情,以後有機會來洗車就好。 天阿!感謝原po今天的文章,讓我藉由這篇推薦,報答這家好店 上網查:都查的到住址 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.75.135.89

railwayman :我按到什麼?中間的文字為什麼重複兩次 10/25 10:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko99 的頭像
    jmuko99

    2016韓劇推薦好看的 , 學校2015 韓劇 線上看 , 2015韓劇排行榜前十名2016韓劇排行榜前十名 , 好看的韓劇推薦 , 2016韓劇收視率 , 韓劇推薦 , 2017好看的韓劇推薦 ,

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()