Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[請益] 今天染燙完 髮尾變的很乾燥又粗
Oct 19th 2013, 04:03, by tlala

作者tlala (..)

看板hairdo

標題[請益] 今天染燙完 髮尾變的很乾燥又粗

時間Sat Oct 19 04:03:16 2013

唉 其實都怪我貪小便宜 用了團購網的優惠 結果今天弄完 真的很想哭 我以前很自豪我髮質很好 因為不染 也很少燙 所以我都很少在護髮跟潤髮 但今天用完 我終於知道 什麼叫做又澀又乾又毛躁 一碰就會斷的感覺 髮型師一直說我 平常沒護髮才會這樣 但他一開始還誇我髮質很好… 我真心覺的他藥水太糟了 現在也多說無益 大家可以交我還有辦法補救嗎 我平常用的焗寶 感覺也沒辦法補救 我現在擦我媽的髮油 但我頭髮還是澀到一個不行 還是只能流長剪掉了 真的好想哭 燙出來感覺也跟我想的差很多 因為很毛躁 所以很膨 像爆炸頭 哭哭哭 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 223.143.85.105

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()