Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
蓮座山觀音寺 求籤 多久實現
Sep 15th 2013, 08:32

和前男友分手快一年後想找他復合
可是他說被我傷害很深沒有辦法再愛我
我就去蓮座山觀音寺求了一支籤
籤上說求姻緣是''可以的'' 是一支好籤
雖然最近都有聯絡可是他卻跟我再三強調只可能是朋友絕對不會再愛我
請問求到好籤通常多久會實現?

(註)
因為現在還年輕
我求籤的時候是問說我和xxx的感情結果
不知道單求愛情跟婚姻有沒有差

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()