close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 世界先進-倉儲管理師&生產線課長
Jun 24th 2014, 10:58, by VensonTzeng

作者VensonTzeng (歐巴拿馬)

看板Tech_Job

標題[請益] 世界先進-倉儲管理師&生產線課長

時間Tue Jun 24 10:58:37 2014

這兩天收到世界先進的mail,一封是倉儲管理師一職,一封是生產線課長一職。 小弟唸理工的,有過倉管的經驗。打給人資問面試時間的時候,他問我要面試哪一個職缺 ,因為一旦被打搶我另一個職缺也沒得面試了… 我心裡想課長和倉管,課長好像比較有展望,就回覆人資要面試課長了…可是有人說沒那 個屁股就不要亂吃藥。 我約下個月初面試,這是我退伍後的第一份工作,請問我該不該跟人資換面試的職缺呢? “手機排版請見諒” -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 27.245.94.90 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1403578720.A.146.html

rabbit99531:就帶線 ..這也不需要什麼特別的屁股 06/24 11:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()