Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
[一般] 即將登場的新魚(新增獲魚感想
Mar 10th 2014, 06:43, by adid254123 ( 胤魂愛殺 )

新魚
好可愛好漂亮!
我覺得可以跟七彩燈魚媲美了
我個人覺得比七彩燈魚好看!
大家覺得勒?

新魚2

得到此魚的感覺只有一句話可形容:呵呵..冰箱

新魚2愛神

生產量沒比愛神高但優勢是生產比愛神快
如果有用激素的情況下櫻花會比較好
沒用的話就是愛神瞜(我是偏用愛神就是~_~
另外卡路里也要算進去但因為櫻花的生產量的價格偏小
讓我產生對櫻花魚的冷感
不過請不要對他完全失去信心
因為就目前來說20以下經驗的小魚還沒有週期等於經驗+2的魚
所以優花魚沒有週期等於經驗+2是很正常的
所以我個人覺得櫻花魚還不算是太差的!

以上
請勿筆戰
我只是以客觀的角度去思考的

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()