Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 還是愛情嗎?或者只是習慣?
Nov 21st 2013, 00:30, by joyelove

作者joyelove (由紀子)

站內Boy-Girl

標題[求助] 還是愛情嗎?或者只是習慣?

時間Thu Nov 21 00:30:16 2013

手機排版,很亂的話請見諒 其實我不知道這樣到底算什麼?我的感情好像始終無法超過兩年 一開始交往時會希望整天跟對方在一起,喜歡無時無刻牽著手、抱在一起,然後還有小親吻,當然不外乎…… 但一年半、兩年過去,我對對方沒有任何非分之想,也不想要,當日也不偷吃,親吻的次數一個月數的出來,抱在一起少之又少,只有逛街還會牽個手 我不知道交往了八九年的這種情侶,也會跟我現在一樣嗎? 我只覺得對方跟我在同一個空間內,隨便他做什麼都好,這樣是習慣還是還有愛呢? 其實我失戀了,可是我發現我哭不出來,雖然他說他還愛我,可是我好納悶……我究竟還愛不愛他?這究竟是不是愛? -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.245.23.182

noei:是習慣吧,你只是覺得失去某種事物覺得可惜,但這可能不是愛 11/21 00:32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()