Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
Re: [求助] 我該堅持下去嗎!!(原post結局)
Oct 28th 2013, 08:09, by callling

作者callling (柳成汁)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 我該堅持下去嗎!!(原post結局)

時間Mon Oct 28 08:09:26 2013

有時候感情真的不是單方面的努力就可以 我吵過 我鬧過 我安靜 我等待 漸漸的發現這一切都沒有用的 原本她週末要過來找我 卻因為他們的見面、聊天 一切又都變了卦 她最怕的就是被她家人知道跟我在一起 好 那我就傳訊息給她家人 說我們在一起(好幼稚) 唉!! 年紀一大把了 不知道怎麼有風度的默默離開 把之前鄉民的回文貼給她看 (原本只是想讓他知道大家的看法,這已經是劈腿了) 不過~鄉民的回文太犀利了,不敢拿給她看> ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.239.238.250

Hmomo:拍.. 10/28 08:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()