Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
Re: [請益] 我該怎麼辦?!!!
Oct 15th 2013, 23:13, by owentseng

作者owentseng (owen)

看板Salary

標題Re: [請益] 我該怎麼辦?!!!

時間Tue Oct 15 23:13:09 2013

※ 引述《mandychen100 (Pudding)》之銘言: : 我是去年畢業生, : 浪費了半年準備研究所考試沒考上,今年前半年參加鬼職訓補助的美工課程害我錯失年後轉職的好職缺。 : 八月初找到採購的工作,因為常常忘東忘西做了十幾天被fire了。 : 九月初到紡織工廠當生管,同樣因為一些小trouble只做了一個半月。 : 現在的我很害怕,只想找一間穩定能磨練我細心的工作,也想過要不要先找個part time job邊準備國考,等明年過完年再找,不過到時面試主管若問起我之前在做什麼,我該如何回答?好苦惱,覺得自己好沒用:'( 都是別人的問題。。。自己都沒責任 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.241.10.131

chung8:用手機發一行文,還是可以推文! 10/15 23:21

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()