Blogtrottr
批踢踢實業坊 hardware 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[請益] 請用win8的人幫我一個忙 關於安全模式的
Aug 22nd 2013, 00:24, by ipspro

作者ipspro (U斷腳修不好!)

看板hardware

標題[請益] 請用win8的人幫我一個忙 關於安全模式的

時間Thu Aug 22 00:24:16 2013

因朋友的電腦是裝win8 因為顯示卡抓不到 剛手賤把朋友的NB修改顯示卡的驅動而成功安裝 但卻變成黑畫面 因為win8的安全模式進不去 要特別設定 又因為身邊沒有安裝光碟 所以想求助有win8 的鄉民幫我一個忙 就是我要確認msconfig這個指令在win8的正確設定 我想試試看用鍵盤開啟它 有空的版友幫我一下 感謝 方法: win-執行 輸入 msconfig 後 開機 選項內的 安全開機 我會用tab鍵 跟方向鍵 來完成設定 請幫我確認 【 tab 要按幾次 之後後按右鍵到 開機 裡面 之後再按幾次 tab 鍵才能到 安全開機這裡 】 ps。(按下tab時候 會有框框提示) 參考的網址 英文 http://ppt.cc/WBms -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.69.64.56

ipspro:請容許我po到ask版 謝謝 08/22 00:26

ipspro:轉錄至看板 ask 08/22 00:28

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()