close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Taoyuan 板
[食記] 拉拉山水蜜桃
Jul 3rd 2013, 18:51, by yenga

作者yenga (倒數計時)

站內Taoyuan

標題[食記] 拉拉山水蜜桃

時間Wed Jul 3 18:51:21 2013

其實這是我除了自介外,第一篇發文 標題也不知道是否正確,若有錯請版大告知,我再修改^^" 單純只是想跟愛吃水蜜桃的板友分享一下購買經驗, 以免有人像我當了冤大頭>> 後來我跟老闆聊了一下,要認明正宗的拉拉山水蜜桃 看水蜜桃的"絨毛"是不夠的,因為也有可能是尖石的水蜜桃 所以今年要認明"盒子",盒子有農民名字與編碼 不過我還是搞不清楚盒子部分~ 反正~我還是勤勞一點買桃子,就去縣政府那邊買 今天老闆跟我說到7月底前都有 所以愛吃拉拉山水蜜桃的朋友~希望可以給您參考 希望不要有人跟我一樣被坑了~(泣) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.43.26.181

stocksfor:是在MOS的後門那塊擺攤嗎? 還是在哪個方位? 07/03 19:08

HT2:拉拉山上都不夠賣了 還有進口的會上山仿拉拉山 山下怎麼可能 07/03 19:11

HT2:會有拉拉山 07/03 19:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()