close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
美容診所問題-關於雷射黑眼圈
Jul 3rd 2013, 05:32

我本身有很嚴重淚勾型的黑眼圈-因鼻過敏引起的..有時候也會熬夜(但最晚1點多就睡ㄌ.不然平常11點多就睡覺),除了黑眼圈以外我眼部週遭還有很嚴重的細紋,在網路上爬了很多文章,看到有幾家寫治療黑眼圈的不錯
可否詢問有去過治療黑眼圈的大大推薦以下哪家對黑眼圈比較有效嗎(我知道不能更治.但我想淡化)
1.膚適美 2.米蘭 3 美麗新

我前幾個禮拜有去悠美詢問過,他建議我做脈衝治療或是打玻尿酸(但市我看網路上別人都說打櫻花或是染料比較有效),誰有做過可否提供推薦一下哪種比較OK?!

請各位有治療過黑眼圈的大大提供一下意見..本人沒做過雷射..有很多方面不清楚.廣告文章請勿回覆~否則就檢舉!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()