Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
Re: [討論] 這是我的問題,歡迎基督徒或者非基督徒回
Sep 14th 2014, 21:09, by Tiunn

作者Tiunn (guesswho)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 這是我的問題,歡迎基督徒或者非基督徒回

時間Sun Sep 14 21:08:57 2014

※ 引述《ws05 (jojo)》之銘言: : 這是我的問題,歡迎基督徒或者非基督徒回答 : 我跟一個女的認識,追她好幾年了,彼此互有好感。 : 都是在同教會的 : 在工作上,我是個獨立的營業人。就是接手老爸創業的公司,當個小老闆。 : 月收大概8萬。 租金部分就不說了….不少錢大概有6位數字 : 這女的是個作業員,做2休2。 她休假的時候,我必須要上班工作。所以就有個人來追她 : 。 我認識一位未婚無男友的基督徒,長得還蠻正的,35歲,自稱行情不好,沒有人追。 北一女畢業,政大學士,國外知名大學碩士。她的工作收入很少,而且很不穩定。 他希望另一半很有錢可以讓她不必工作,讓她當貴婦到處享受美食,常常出國玩樂 你很適合那位姊妹。 --

poppylove: 上帝給原po關上一扇門,馬上又給他開了一扇窗 09/14 21:10

※ 編輯: Tiunn (114.25.41.46), 09/14/2014 21:22:19

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()